须臾

随笔,动漫,音乐
做一个被世界所承载的、渺小的自己
从世界认识自己,让自己感受世界

Komm, susser Tod/甘き死よ、来たれ - Arianne

I know I know I've let you down

我知道,我知道我让你失望了

I've been a fool to myself

我是个傻瓜

I thought that I could

我以为我可以

live for no one else

不为其他人而活

But now through all the hurt & pain

但是现在所有的伤害和痛苦

It's time for me to respect

这是我尊敬

the ones you love

你爱的人

mean more than anything

比什么都重要

So with sadness in my heart

所以在我心里的悲伤

(I) feel the best thing I could do

(我)感觉我能做的最好的事情

is end it all

就是结束这一切

and leave forever

然后永远的离开

what's done is done it feels so bad

该做的都做了,感觉很糟

what once was happy now is sad

曾经的快乐现在成了悲伤

I'll never love again

我永远不会再爱

my world is ending

我的世界已经结束

I wish that I could turn back time

我希望我能让时间倒流

cos now the guilt is all mine

因为这都是我的罪

can't live without

生活中不能没有

the trust from those you love

来自你爱的信任

I know we can't forget the past

我知道我们无法忘记过去

you can't forget love & pride

你不会忘记爱和骄傲

because of that it's killing me inside

因为这是杀害我

It all returns to nothing it all comes

这一切都没有什么回报都是

tumbling down tumbling down

倒塌倒塌

tumbling down

倒塌

It all returns to nothing I just keep

一切化为乌有我只是保持

letting me down letting me down

让我失望,让我失望

letting me down

让我失望

In my heart of hearts

在我的心中

I know that I could never love again

我知道我永远不会再爱

I've lost everything

我失去了一切

everything

一切

everything that matters to me

一切与我有关的

matters in this world

在这个世界上的问题

I wish that I could turn back time

我希望我能让时间倒流

cos now the guilt is all mine

因为这都是我的罪

can't live without

生活中不能没有

the trust from those you love

来自你爱的信任

I know we can't forget the past

我知道我们无法忘记过去

you can't forget love & pride

你不会忘记爱和骄傲

because of that it's killing me inside

因为这是杀害我

It all returns to nothing it all comes

这一切都没有什么回报都是

tumbling down tumbling down

倒塌倒塌

tumbling down

倒塌

It all returns to nothing I just keep

一切化为乌有我只是保持

letting me down letting me down

让我失望,让我失望

letting me down

让我失望

It all returns to nothing it all comes

这一切都没有什么回报都是

tumbling down tumbling down

倒塌倒塌

tumbling down

倒塌

It all returns to nothing I just keep

一切化为乌有我只是保持

letting me down letting me down

让我失望,让我失望

letting me down

让我失望

评论
热度(2)

© 须臾 | Powered by LOFTER