须臾

随笔,动漫,音乐
做一个被世界所承载的、渺小的自己
从世界认识自己,让自己感受世界

Whatever I Can - Samantha Jade

适合安安静静听的歌

中午歌词通过百度翻译,可能有点问题


I used to believe in being alone

我曾经相信孤独

Never though no one was out there

虽然没有人在那里不

But you gave me a reason

但你给我一个理由

To understand

了解

Changed all my plans

改变了我所有的计划

And you're my world now

你是我的世界

I promise you

我向你保证

All that I am

这是我所有的

I'll be your hero

我会成为你的英雄

Whenever I can

每当我可以

Don't hesitate

不要犹豫

Just call my name

只要呼唤我的名字

And I'll do

我会做的

Whatever I can

无论我可以

If time should stand still, I'll be alright

如果时间可以静止,我会没事的

You're the only one I need here

我需要你在这里

Cause you kept on tryin'

因为你一直在努力

Inspite of me

尽管我

I finally see that you're my world now

我终于明白你是我的世界

I promise you

我向你保证

All that I am

这是我所有的

I'll be your hero

我会成为你的英雄

Whenever I can

每当我可以

Don't hesitate

不要犹豫

Just call my name

只要呼唤我的名字

And I'll do

我会做的

Whatever I can

无论我可以

Whatever I can

无论我可以

Mmm

You changed all my plans

你改变了我所有的计划

And you're my world now

你是我的世界

I promise you

我向你保证

All that I am

这是我所有的

I'll be your hero

我会成为你的英雄

Whenever I can

每当我可以

Don't hesitate

不要犹豫

Just call my name

只要呼唤我的名字

And I'll do

我会做的

Whatever I can

无论我可以

Don't hesitate

不要犹豫

Just call my name

只要呼唤我的名字

And I'll do

我会做的

Whatever I can

无论我可以

Whatever I can

无论我可以

评论
热度(7)

© 须臾 | Powered by LOFTER