须臾

随笔,动漫,音乐
做一个被世界所承载的、渺小的自己
从世界认识自己,让自己感受世界

Let Me Go - Avril Lavigne、Chad Kroeger

感情是最难以捉摸的

纵然有再多的不舍,再多的留恋

当一段感情走到尽头时,请放手

(以下是歌词)

Love that once hung on the wall

爱写在斑驳的墙壁上

Used to mean something

曾意味着拥有

But now it means nothing

现在却意味着放手

The echoes are gone in the hall

长廊里回声渐渐隐没

But I still remember

但我仍然记得

The pain and it's ember

伤痛的感觉和感情的余烬

Oh,there isn't one thing left you could say

唉,你已经无话可说

"I'm sorry"is too late

“对不起”也已太迟

I'm breaking free from these memories

我正从这回忆中挣扎逃脱

Gotta let it go,just let it go

决定放手 就此放手

I've said goodbye,set it all on fire

挥别过往 纵火烧光

Gotta let it go,just let it go

决定放手 就此放手

You came back to find I was gone

你回首发现我已离开

And that place is empty

那片地方如此空荡

Like the hole that was left in me

正如我你留在我心上的创伤

Like we were nothing at all

仿佛我们之间关系全无

It's not what you meant to me

而你对我来说意义十足

I thought we were meant to be

我甚至以为我们天生注定在一起

Oh,there isn't one thing left you could say

唉,你已经无话可说

"I'm sorry"is too late

“对不起”也已太迟

I'm breaking free from these memories

我正从这回忆中挣扎逃脱

Gotta let it go,just let it go

决定放手 就此放手

I've said goodbye,set it all on fire

挥别过往 纵火烧光

Gotta let it go,just let it go

决定放手 就此放手

I let it go(and now I know)

我就此放手(我已知晓)

A brand new life(is down this road)

开始全新生活(这样很好)

And when it's right(you always know)

当一切将回到正轨(你将知道)

So this time(I won't let go)

因此这一次(我绝不放手)

There's only one thing left to say

还剩一件事必须解释

Love's never too late

爱,永远不迟!

I'm breaking free from these memories

我正从这回忆中挣扎逃脱

Gotta let it go,just let it go

决定放手 就此放手

I've said goodbye,set it all on fire

挥别过往 纵火烧光

Gotta let it go,just let it go

决定放手 就此放手

Oh Oh

Oh

(don't let me go!don't let me go!don't let me go!don't let me go)

(别让我走!别让我走!别让我走!别让我走!)

Won't let you go

不放你走

Don't let me go

也请别让我走


评论
热度(1)

© 须臾 | Powered by LOFTER