须臾

随笔,动漫,音乐
做一个被世界所承载的、渺小的自己
从世界认识自己,让自己感受世界

Sugar - Maroon 5

像蜜糖一般甜蜜的爱,副歌部分听得鸡皮疙瘩都起来了 

魔力红一生推!!!!

(下面是歌词,我是从酷狗上搬来的^_^)

I'm hurting baby, I'm broken down

宝贝我很受伤,我感到心碎

I need your loving, loving,I need it now

我需要,此刻我需要你的爱

When I'm without you

当你不在我身边

I'm something weak

我感到无以为继

You got me begging, begging,I'm on my knees

你让我苦苦哀求,至双膝跪地

I don't wanna be needing your love

但我不需要你施舍般的爱

I just wanna be deep in your love

我需要你对我感到情难自已

And it's killing me when you're away

你不在我身边,我伤心难抑

Ooh baby, cause a bullet don't care where you are

哦宝贝,这世间危险无处不在

I just wanna be there where you are

但我只想时刻守候着你

And I gotta get one little taste

只为了一点爱的滋味

Sugar

如蜜糖般甜蜜

Yes please

是的我愿意

Won't you come and put it down on me

你是否也愿意给我同样的回应

Oh right here, cause I need

此时此地,给我你的答案

Little love and little sympathy

我所求不多,唯你一点心动而已

Yeah you show me good loving

既然你选择爱我

Make it alright

就别轻易放弃

Need a little a sweetness in my life

我的人生太需要这点甜蜜

Sugar

蜜糖般的甜蜜

Yes please

宝贝求你了

Won't you come and put it on on me

能不能放下一切给我回应

My broken pieces

我曾心碎

You pick them up

你将我治愈

Don't leave me hanging, hanging

别再让我备受煎熬

Come give me some

给我你的爱吧

When I'm without you

当你不在我身边

So insecure

我心绪不定

You are the one thing, one thing I'm living for

你就是我活着的全部理由

I don't wanna be needing your love

但我不需要你施舍般的爱

I just wanna be deep in your love

我只需要你对我感到情难自已

And it's killing me when you're away

你不在我身边我伤心难抑

Ooh baby, cause a bullet don't care where you are

哦宝贝,这世间危险无处不在

I just wanna be there where you are

但我愿为你遮风挡雨

And I gotta get one little taste

只为一丁点爱的滋味

Sugar

如蜜糖般甜蜜的爱

Yes please

是的我愿意

Won't you come and put it down on me

你是否也愿意给我同样的回应

Oh right here, cause I need

此时此刻,给我你的回答

Little love and little sympathy

我所求不多,唯你一点心动而已

Yeah you show me good loving

既然你选择爱我

Make it alright

就别轻易放弃

Need a little a sweetness in my life

我的人生太需要这点甜蜜

Sugar

蜜糖般的甜蜜

Yes please

宝贝求你了

Won't you come and put it down on me

你能不能放下一切给我回应

Yeah

I want that red velvet

我想要一场红色天鹅绒的婚礼

I want that sugar sweet

我需要一段蜜糖般甜蜜的爱情

Don't let nobody touch it

谁都不能触碰

Unless that somebody is me

除非那个人是我

I gotta be a man

我会成为你的男人

There ain't no other way

不会再有其他选择

Cause girl you're hotter than southern california bae

因为宝贝你比南加州湾的热烈还要火热迷人

I don't wanna play no games

我不会和你玩恋爱游戏

I don't gotta be afraid

我也不会有所畏惧

Don't give all that shy shit

别再羞于启齿

No make up on

别再遮掩犹豫

That's my Sugar

我的甜心

Yes please

求你了

Won't you come and put it down on me

你能不能放下一切给我回应

Oh right here, cause I need

此时此地,给我你的回答

Little love and little sympathy

我所求不多,唯你一点心动而已

Yeah you show me good loving

既然你选择爱我

Make it alright

就别轻易放弃

Need a little a sweetness in my life

我的人生太需要这点甜蜜

Sugar

蜜糖般的爱

Yes please

宝贝求你了

Won't you come and put it down on me

能不能放下一切给我回应

Sugar

甜心

Yes please

求你了

Won't you come and put it down on me

能不能放下一切给我回应

Oh right here, cause I need

此时此地,给我你的回应

Little love and little sympathy

我所求不多,唯你一点心动而已

Yeah you show me good loving

既然你选择爱我

Make it alright

就别轻易放弃

Need a little a sweetness in my life

我单调的人生太需要这点甜蜜

Sugar

甜心

Yes please

说你愿意

Won't you come and put it down on me

说你愿意和我在一起


评论
热度(3)

© 须臾 | Powered by LOFTER